Statystyki

  • Odwiedziło nas: 401665
  • Do końca roku: 250 dni
  • Do wakacji: 57 dni

Kalendarium

Czwartek, 2024-04-25

Imieniny: Jarosława, Marka

Procedura wydawania duplikatów legitymacji szkolnych i kart rowerowych

PROCEDURA WYDAWANIA DUPLIKATÓW LEGITYMACJI SZKOLNYCH I KART ROWEROWYCH

 

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz.U. z 2019 r., poz. 1700)

                     Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej.


1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat.
2. Wzór wniosku o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej stanowi załącznik nr 1 do niniejszej procedury.
3. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej lub legitymacji szkolnej dla dziecka niepełnosprawnego pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu tj.9 zł.
Opłatę wnosi się na konto Szkoły Podstawowej w Kaczycach.
Numer konta: 77 8470 0001 2001 0069 3518 0001
Tytuł przelewu: „duplikat legitymacji, imię i nazwisko ucznia, klasa”.
4. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia, nr PESEL, adres zamieszkania) oraz potwierdzenie wniesienia opłaty.
5. Termin wykonania duplikatu legitymacji szkolnej wynosi: do 7 dni roboczych.
6. Z chwilą otrzymania duplikatu traci ważność oryginał legitymacji. W przypadku odnalezienia utraconego oryginału należy go zwrócić do sekretariatu Szkoły Podstawowej w Kaczycach.

7. Duplikat karty rowerowej wydawany jest nieodpłatnie.

 

Załącznik nr 1